کاغذ دیواری

فروش انواع کاغذ دیواری

کاغذ دیواری

فروش انواع کاغذ دیواری

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قرنیز


امروزه اجرای دکوراسیون از جمله بخش های مهم دفاتر و به خصوص منازل میباشد زیرا در نگاه اول فردی که وارد مکانی میشود نحوه چیدمان اثاث و همچنین دکوراسیون داخلی آن میباشد و به نحوی باید فضا چشم انداز زیبایی داشته باشد.از جمله محصولاتی که در اجرای دکوراسیون تاثیر گذار میباشد و موجب زیبایی آن میشود کاغذ دیواری و پرده ها و همچنین قرنیز ها هستند اما سایر محصولات مشابه هم وجود دارد که تعداد بسیار بالایی دارند و نام بردن هر کدام از آنها منطقی نمیباشد.به طور معمول برای اجرای دکوراسیون دیوار ها از فایبر گلاس نیز استفاده میشود و همچنین برای ایجاد نمای کف زیبا از پارکت لمینت استفاده میشود. اما محصولی به اسم  قرنیز امروزه جایگاه ویژه ای را بین تمامی محصولات دکوراتیو پیدا کرده است و تولید کنندگان بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و اقدام به طراحی و تولید انواع قرنیزها با شکل و شمایل های مختلف کرده اند. اما قرنیز چیست و چه کاربردی دارد؟ اگر دقت کرده باشید در کناره پایینی دیوارها یکسری نوارهای چوبی با شکل و شمایل شکیل قرار گرفته اند که موجب اتصال دیوار به کف زمین شده اند این نوارهای چوبی قرنیز نامیده میشوند. قرنیز ها عمدتا از جنس چوب مرغوب میباشند و عمدتا دارای کیفیت بسیار بالایی هستند زیرا باید در اثر رطوبت از خود مقاومت نشان دهند و در برابر ضربه هم باید بسیار مستحکم و مقاوم باشند زیرا امکان برخورد وسایلی همچون پایه مبل و میز و یا وسایل مشابه به دیوار وجود دارد و قرنیز باعث میشود تا از این ضربات جلوگیری کند تا به دیوار آسیبی وارد نشود.
قرنیز ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه میگردد و برخی از طرح های آن توسط افراد خبره منبت کاری میگردد که دارای نقش و نگارهای بسیار زیبایی نیز میباشد.قرنیز نیز در ابعاد مختلفی وجود دارد و شما میتوانید قرنیز را بسته به نیاز خود و محل نصب تهیه و نصب کنید.یکی از مهمترین مزیت های قرنیز جلوگیری از دیده شدن مکان اتصال دیوار به زمین میباشد و موجب میشود تا محل برخورد که ظاهر زیبایی ندارد از جلوی دید حذف شود و قرنیز با زیبایی خود جلوه ای ویژه را به محل مورد نصب بدهد.
اما قرنیز صرفا از جنس چوب نیست و نمونه سرامیکی و سنگی آن نیز در بازار عرضه میگردد برخی از قرنیز ها هم از جنس ام دی ام و پی وی سی میباشند که دارای روکش ها زیبایی هستند .یکی از مهمترین خصوصیت هایی قرنیز های سرامیکی و سنگی مقاومت بسیار بالایی آن در اثر برخورد ضربات میباشد و همچنین آب و رطوبت نیز راهی برای نفوذ در این نوع قرنیز ندارد.نحوه نصب قرنیز هم امری بسیار مهم میباشد و باید توسط افراد متخصص انجام گیرد زیرا هرگونه اشتباه و نقص در زمان نصب نتیجه مطلوبی را در بر نخواهد داشت و ممکن است در زیبایی آن تاثیر گذار باشد.قبل از نصب قرنیز هم باید زیر ساخت های لازم آماده باشد در در روند نصب قرنیز مشکلی بوجود نیاید.
مجموعه دکوراسوین بومرنگ هم بعنوان یکی از دکوراتر های پیشرفته و نوین ارائه دهنده خدمات نصب قرنیز میباشد که مفتخر است توسط افراد خبره این خدمات را ارائه میدهد شما میتوانید در دکوراسیون بومرنگ قرنیز دلخواه خود را انتخاب کنید. قرنیز های موجود در دکوراسیون بومرنگ در انواع مختلفی میباشد انواع و اقسام قرنیزهای چوبی و سنگی در رنگ های مختلف و منبت کاری شده جهت سهولت در انتخاب شما و همچنین افراد مشکل پسند در بومرنگ موجود است.

  • امیر نظری